fredag 20 februari 2009

I morgon kommer V75-systemet

Just nu jobbar vi för högtryck.
I morgon ska vi investera vad som fanns i lådan.
Det blir ett rejält system.
Och inget fegissystem.
Det är jag inte känd för.
Nu ska vi ta hela degen.
Jag har konturerna klara.
Men först ska vi avvakta och se hur vädret blir på Axevalla.
Jag skickar ut min käre svärfar tidigt i morgon för att kolla om det går att köra barfota eller inte.
Ni kommer ihåg vad som gäller:
Alla delar lika.
Blir det under 500 kr per näsa så bestämmer Lotta och jag vad vi hittar på.
Blir det över 500 kr per näsa så är det bara att skicka över bankkontonummer.
Så här kaxig är man alltid dagen före…
Hur man mår dagen efter?
– Ja, det vet ni själva.

Och snälla ni – tusen tack för alla gulliga mejl, telefonsamtal och blommor.

Fortsättning följer…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar